dilluns, 19 de desembre del 2011

Presentació dels alumnes de 5è A i 5è B de Sa Graduada (Maó)

11 comentaris:

iker5b ha dit...

que chula a cadat sa presentacio

Anònim ha dit...

Hola! Som els fillets/es de 5èA de Mare de Déu de Gràcia.
Ens ha agradat molt la música i la vostra presentació, és molt alegre i divertida. Molts de nosaltres en coneixem alguns de vosaltres.
Teniu molta sort d'estar al costat de l'Esplanada.

Quart A ha dit...

Hola som sa classe de tercer A de s'escola Castell de Santa Àgueda de Ferreries. Mus ha agradat molt sa vostra presentació i sa música ens encanta. Na Tónia, sa nostra professora, va fer feina a sa vostra escola. Adéu i fins una altra!!!

Científics Intel.ligents. Ceip Margalida Florit.Ciutadella ha dit...

TENIU UNA ESCOLA MOLT XULA I ENS AGRADAT MOLT, MOLT LA VOSTRA PRESENTACIÓ I SA MÚSICA.

CLASSE DELS OCELLS DE PRIMER A

dani ha dit...

Ens ha sortit perfecta la idea es bonissima¡¡

Iqbal ha dit...

Uep, fillets i filletes de l'escola més antiga de Maó,heu fet una presentació molt divertida!

Estic entusiasmat amb la vostra alegria i ganes d'ajudar-me. Estic segur que tots plegats farem una tasca fantàstica.

Gràcies per compartir la vostra alegria!

Iqbal Camps

Classe de tercer ha dit...

Ens ha encantat!!!! Hem ballat i tot!
Encantats de coneixer-vos.

Classe de 3r A del Dr. Comas

Mireya Delgado Pons ha dit...

Hola soc na mireya :) i m'ancantan totes les cosses que deis.
Tots i totes sortiu molt guapos ;-)





Adeu rondallaires!!

;)

alba real ha dit...

hola soc n'alba i es sa presentacio k mes m'agradat perk vos explicau molt be.

fins aviat!!

alba real pons de l'escola d'estiu

Irina Caballero ha dit...

Hola soc l'Irina i m'ha agradat molt la vostra presentació. M'ha encantat!!
Encantada de coneixer-vos.

Adeú rond@ll@ires!;-)

Irina Caballero

Anònim ha dit...

Hola sòc na Clara de 5èB de l'escola Mare De Deú De Gràcia sou molt simpatics