dijous, 22 de desembre del 2011

PRESENTACIÓ DELS GRANS DE L'ESCOLA PONT DE L'ARCADA

7 comentaris:

Iqbal ha dit...

Ah, amics i amigues del tercer cicle de l'escola Pont de l'Arcada, vosaltres també teniu aficions ben diverses!

Moltes gràcies per la vostra presentació en aquest bloc i per la vostra col·laboració en el projecte de Rond@ll@ires. M'encanta el paisatge en el que viviu i m'agrada molt que participeu de les tradicions del vostre poble. Si un dia venc a viure a Olesa, demanaré que m'acceptin a la colla dels diables: això del foc i el fum és allò que més m'agrada de la festa! ;-)
Fins aviat,

Iqbal Camps

Anònim ha dit...

Hola! Som 5èA de Mare de Déu de Gràcia.
Sou els més grossos dels que s'han presentat fins ara. Estam intrigats en com s'ho fa la vostra mestra per explicar a fillets de 5è i 6è dins una mateixa classe.
Fins aviat!

Mireya Delgado Pons ha dit...

Hola soc na mireya :) i m'ancantan totes les cosses que deis.
Tots i totes sortiu molt guapos ;-)





Adeu rondallaires!!

;)

5é Sa Graduada Maó ha dit...

hola!!,fillets i filletes de l'escola Pont de l'Arcada.Mos a agradat molt LA vostra presentació es molt xula i esteim molt contents que participeu en rondallaires amb nosaltres.

Fins aviat!!

Anònim ha dit...

Hola soc en Raúl de 5éA de l'escola Mare de Deu de gràcia i m'ha agradat molt coneixer-vos

Iker ha dit...

mo m'a agradat gens el vostre video.
Soc en Iker de l'escola de Tarragona

Joan FCB ha dit...

M'ha encantat aquest video.

Sóc de Barcelona, concretament de rubí.