dijous, 29 de març del 2012

Ens organitzam!


Ja heu descobert el misteri?

Idò ja us podeu començar organitzar entre vosaltres. Utilitzau el bloc que us ha tocat per comunicar-vos: podeu posar nom al vostre grup, decidir com serà la vostra rondalla multimèdia (pot ser un vídeo, una presentació).... uns poden fer el guió de la rondalla, altres els dibuixos, altres les veus... com vosaltres trobeu, benvolguts Rondallaires. Tota la imaginació és vostra!


Per accedir a cada un dels vostres blocs i escriure-hi, m'heu d'enviar un missatge al meu correu amb l'adreça electrònica que vulgueu utilitzar per entrar al bloc. Tot just que ho faceu, rebreu la meva convidada.

Si necessitau la meva ajuda només m'ho heu de comunicar des del mateix bloc i sobretot, no us oblideu de passar-ho molt bé treballant plegats.

Força, sort i coratge amigues i amics Rond@ll@ires!