diumenge, 11 de març del 2012

Una més des de Menorca: en Pere de sa favera


Ja en tenim nou!

Els fillets i filletes de la classe del Fons de la Mar del col·legi Castell de Santa Àgueda, a Ferreries, m'han enviat un correu electrònic en el que em diuen que s'han decidit per la Rondalla en Pere de sa favera. Em conten que han triat aquesta Rondalla perquè és la més meravellosa de totes les que van dur de ca seva. A més a més, n'han fet uns dibuixos fantàstics i l'han enregistrada per contar-la-vos a totes i tots, Rond@ll@ires!

Si voleu llegir el seu correu, aquí el teniu. Just a continuació hi trobareu els dibuixos que han fet i podreu escoltar-los contant la Rondalla. I si feis clic sobre la foto de la favera, podreu gaudir de tot plegat, a més de llegir-la.

Mentre tant, jo esperaré a veure si ens n'arriba alguna altra...

OLA IQBAL! COM ESTAS?

SOM ES FIETS I FIETES DE SE CLASE DES FONS DE LE MA DEL CULEGI CASTEI DE SANTAGEDE DE FERERIES.

EM TARDAT UN POC PERCE SE RUNDAE CE VAM TRIA ERA MOLT LLARGE PERO JA LA TENIM GREVADA I TEMBE EM FET UNS DIBUXUS MOLT XULUS PERCE TUTOM U PUGUI VEURE.

SE RUNDAE CE AM TRIAT ES SE DEN PERE DE SE FAVERA.

DE TOTES SES CE VAM DU DE CASA ES SE MES MEREVELLOSA DE TOTES I E MES ES MOLT XISTOSE!

EM CUMENSAT E ESCULTAR SES RUNDAES CE ES NOSTRUS CUMPANYS TAN ENVIAT I TRUBAM CE TAMBE SON MOLT DIVERTIDES!!

JA MUS DIRAS SI TA EGREDAT!!

ADEU IQBAL.

FINS PREST

CLASE DES FONS DE LE MA